HYBRIDNÍ EVENTY

Proč je zařadit
do eventové strategie?
 

Rok 2020 byl pro eventový průmysl velkou ránou. Živé eventy, které byly plánované měsíce dopředu, byly postupně (i vícekrát) přesouvány, nebo úplně zrušeny. Bylo nutné se rychle adaptovat na řešení, které nám pandemie umožnila. Tak vznikl boom online eventů. Ty přináší spoustu benefitů, které nemohou offline eventy zajistit, a proto zde přichází eventy hybridní, které spojují to nejlepší z obou.

Uspořádejte event, kterým oslovíte jak účastníky v sále, tak i ty,

kteří sedí na druhé straně zeměkoule.

CO JE TO HYBRIDNÍ EVENT?

Jsou situace, kdy je možné akce uspořádat pouze virtuálně, jako nám to ukázal rok 2020. Roky předtím nám ale potvrdily, že živé akce mají možnosti a výhody, které nelze plně nahradit distanční formou.

Hybridní event v sobě spojuje obě varianty - živý i online event.

Část publika sedí přímo na místě eventu a část je online – ať už u sebe doma, v kanceláři se svým týmem nebo v jiné venue s dalšími účastníky akce. Díky hybridnímu formátu akce dopojíte na akci vzdálené účastníky i řečníky, kteří by nemohli jinak dorazit. Tento formát se nyní stává důležitou součástí eventové strategie nejen u nás, ale i ve světě.

Podívejte se, jak probíhá hybridní konference!


HYBRIDNÍ EVENT HILTON SHOWCASE 2021

HYBRID V O2 UNIVERSUM 2021

Formáty hybridních eventů

Je několik možností, jak zorganizovat hybridní event. Nemusí to být vždy stream živého eventu k jednomu vzdálenému divákovi. Stream je možný i z jednoho hlavního místa ke vzdálené skupině účastníků, kteří jsou fyzicky na jednom místě a společně akci sledují. Poskytujeme dva typy živého přenosu.

Jednosměrný (skupina nemůže komunikovat s eventem) nebo obousměrný (skupina může komunikovat s eventem).

Výhodou je, že si hybridní event můžete nakombinovat v mnoha směrech. Do studia hlavního eventu připojíme i několik vzdálených skupin, nebo jednotlivce. Objevte s námi všechny triky pro dosažení nejlepšího zážitku z hybridního eventu.

Jaké možnosti vám

hybridní eventy nabízí?

Hybridní eventy

Interní

Požadavky kladené na interní komunikaci bývají velmi pestré.

Jak využít formát hybridního eventu ve vaší firmě?

  • - Vzdělávejte sebe i své zaměstnance hybridně
    - Uspořádejte týmovou poradu bez hranic
    - Zorganizujte motivační setkání
    - Sdělte kolegům, jak si vaše firma vedla hybridním     výročním setkáním
    - Připravte valnou hromadu

Pro mnoho nadnárodních korporací je organizačně náročné shromáždit všechny potřebné účastníky takových setkání na jednom místě.

To je nyní minulostí. Díky hybridnímu formátu můžete snadno překonat vzdálenosti i obavy z bezpečnosti. Snižte náklady i uhlíkovou stopu vytvořenou opakovaným cestováním, a přitom efektivně komunikujte vše potřebné.

Vyberte venue (tzv. hub), kde se bude hlavní event pořádat    a připojte k němu další účastníky – skupinové z poboček či jiných venue, nebo i ty individuální, klidně i z pohodlí domova.

Hybridní event

Hybridní eventy

Externí

Externí eventy jsou ty, které se pořádají hlavně za účelem prodeje, reklamy, uvedení nového výrobku na trh apod. Díky hybridnímu formátu přitáhnete pozornost většího publika a získáte více potenciálních klientů.

Který ze základních typů hybridních eventů využijete vy?

  • Konference a kongresy
  • Veletrhy a výstavy
  • Product launch
  • Předávání ocenění
  • Galavečery
  • Talkshow

Online nemusíte připojit jen účastníky, ale i řečníky, kteří by jinak nemohli dorazit. Dostanete tak na stage i opravdové hvězdy, které se nebudou muset ani hnout ze své kanceláře.

Hybridní event

Výhody hybridu

Rozšíření

publika

Nejen kvůli pandemii, ale i za běžného života si nejsme jistí, jestli konference stojí za to, abychom za ní cestovali do jiné země / města a věnovali jí tak čas i peníze. To platí jak pro účastníky, tak pro řečníky. Během pandemie nám v účasti brání i cestovní restrikce.

Navíc lze předpokládat, že spoustu lidí bude stále nějakou dobu upřednostňovat online setkávání. Zároveň ale nebudou chtít přijít o obsah konference. Otevřete se novým možnostem, rozšiřte vaše publikum a nabídněte váš obsah napříč kontinenty! 

Výhody hybridu

Ekologie

a menší náklady

Mnozí potenciální účastníci akcí stále více přemýšlejí nad tím, zda je cestování v souladu s jejich ekologickým cítěním či zda jsou celkový čas a náklady spojené s účastí na nějaké akci úměrné přínosu. Umožněte účast i takovýmto návštěvníkům!

Možnost vzdálené účasti také rozšiřuje okruh potenciálních řečníků či účastíků panelových diskusí. Pro pořadatele to může přinést i úsporu nákladů spojených s účastí vystupujícího

Výhody hybridu

Příležitost pro sponzory

Díky širšímu publiku je hybridní event zajímavou příležitostí pro sponzory, a to hlavně za podmínek, že se budou moct prezentovat živě i online. Ve virtuální části lze nabídnout interaktivní stánky nebo celou virtuální výstavu.

Samozřejmostí jsou zajímavá prostředí, měřitelná data a interakce s publikem. Jako pořadatel můžete pak rozšířit spektrum vašich sponzorů – mohou být vidět pouze na místě, pouze online, nebo v obou případech.

Eventová platforma oneAVstream

Váš event na jednom místě – přehledně a jednoduše!

Výhody hybridu

Využijte Vaši akci

i po livestreamu

Použijte záznam z akce či sestřih i po samotné akci! Využijte tuto jedinečnou možnost, kterou nabízí online a nabídněte publiku videoobsah, dokumenty či další materiály, které po akci účastníci uvítají.

Zasáhnete tak širší publikum, které se akce nemohlo zrovna zúčastnit a zároveň tyto záznamy můžete využít pro další marketingové účely, třeba jako promo pro další event. Touto formou můžete udržet interakci s účastníky i dlouho po akci.  

Výhody hybridu

Měřitelná real-time data

Zajímá vás, co přesně publikum nejvíce na konferenci zaujalo? Jak dlouho vydrželi u vašich přednášek? Kolik jich navštívilo váš stánek? Který řečník byl nejzajímavější? Co jim event přinesl? Budou chtít přijít i další ročník? 

To jsou jen základní data, která můžete díky hybridnímu formátu získat a vyhodnocovat

Výhody hybridu

Bezpečnost

Bezpečnost hraje dnes na eventech hlavní roli, a to nejen v období pandemie. Nejde jen o fyzickou bezpečnost a zdraví účastníků. Společnosti i veřejná správa potřebují zaručit bezpečný a někdy i privátní stream, který musí splňovat určitá kritéria. I na takové požadavky jsme technologicky připraveni!

Pročtěte si, jak dodržujeme ANTICOVID bezpečnostní pravidla

Výhody hybridu

Networking

a zpětná vazba

Díky propojení s eventovou platformou, která nabízí při online setkání široké možnosti, lze interagovat s publikem a zjišťovat zpětnou vazbu už během samotného eventu. Spusťte hlasování, přijímejte dotazy, rozdělte účastníky do breakout roomů pro efektivnější networking. Můžete využít velmi účinných nástrojů pro zvýšení a udržení pozornosti u obrazovek.  

Hybridní showcase Hilton

Zatímco se pojem hybridní event teprve usazuje a lidé si na něj postupně zvykají, my je aktivně pořádáme a společně s našimi klienty i v této době spojujeme firmy či zaměstnance napříč republikou i státy.

Tata Bojs OnLive koncert

Publikum jak doma, tak v divadle

Díky české kapele Tata Bojs jsme se mohli podílet na skvělém charitativním koncertě a navíc na unikátním online řešení.Stejně jako pro fanoušky bylo důležité vidět kapelu, i pro kapelu bylo důležité vidět své fanoušky, a proto jsme rozmístili obrazovky s jejich obličeji, streamované live přes Zoom, přímo na sedačky v malém pražském divadle. Díky tomu mohli mít opravdu i oni pocit, že jsou v divadle, stejně jako kapela, která díky tomu mohla s publikem komunikovat tak, jako by tam doopravdy byli. Pro umocnění okamžiku jsme také promítali jednotlivé tváře přímo za hrající kapelu. Jedinečný zážitek pro obě strany.

Tisková konference Winter Classic 2020

Konference streamovaná z O2 Universum

V našem multifunkčním studiu v partnerském venue O2 Univerum se konala tisková konference k největší hokejové události roku - Winter Classic 2020, která se bude konat ve Špindlerově Mlýně. Jaromír Jágr se osobně účastnil celé konference, kterou organizovala agentura Live Bros. Bylo potřeba zajistit streaming celé konference, a to spolehlivě a kvalitně. Streamovali jsme hned na několik platforem a naše LED obrazovka byla skvělým pomocníkem jak pro prezentaci během konference, tak i navození zimní atmosféry v horkém létě.

Amerikánka

Divadelní představení u vás doma

Mezitím, kdy všechna divadla byla zavřena a celá kulturní společnost si musela udělat přestávku kvůli vládním restrikcím, divadlo Jatka 78 přišlo s řešením, jak svá představení dostat k divákům. S pomocí AV MEDIA EVENTS živě vysílalo představení „Amerikánka“ z různých zajímavých míst z České republiky. Například ze ZOO v kleci, ze střechy budovy v centru Prahy, letištní runwaye či z lomu, kde nebylo žádné připojení.

Film Naživo

Přinášíme divadlo do vašich kin

Je nám ctí být součástí unikátního letního projektu Film Naživo. Vybrané divadelní soubory inscenují svá nejúspěšnější představení mimo divadlo, v exteriérech, které obsahu divadelní hry dodávají nový kontext, inspirují herecký projev a rozvíjí téma. AV MEDIA EVENTS streamuje tyto vystoupení live do kin po celé České Republice a přináší tento jedinečný projekt až do Vašeho města. Sérii těchto vysílání odstartoval Cirk La Putyka, a to z louky nad Karlštejnem.

Hybridní konference projektového řízení

12. ročník konference projektového řízení v CUBEX CENTRUM PRAHA

Této konference se původně měli účastnit návštěvníci osobně a vzdáleně jsme měli připojit pouze 20 až 30 lidí z celkových cca 200. S vývojem koronavirové situace se plány na poslední chvílí změnily a téměř všichni účastníci se registrovali vzdáleně. Nejen vzdálené účastníky, ale i řečníky a hosty panelových diskusí, jsme připojili pomocí několika platforem. Převážně byly využívány platformy ZOOM a také MS Teams. Poprvé přes platformu ZOOM jsme využili službu tlumočení.

Hybridní koncert

Společný koncert zahrají i muzikanti, kteří nemůžou být fyzicky na jednom místě

Představte si dva muzikanty, kteří by zahráli koncert a přitom byli od sebe na jednotky nebo tisíce kilometrů daleko. Ano, je to opravdu možné díky technologii, která umí propojit dvě a více lokací, a to bez viditelného zpoždění obrazového a zvukového signálu. Jediné, co k tomu potřebujeme, je internetové připojení a můžeme přenášet obraz nejen ve FullHD ale i 4K nebo dokonce 8K. AV MEDIA EVENTS je členem aliance, která vyvinula speciální převodníky pro tyto přenosy a už několikrát jsme je využili v praxi. Přenášeli jsme s nimi obrazový signál v rámci olympijských parků a mnoho akcí realizoval CESNET na živých koncertech. Tento systém najde využití i v jiných aplikacích, kde je třeba vysoká kvalita obrazu s minimálním zpožděním v rámci milisekund. Když se produkt vyvíjel, nikdo netušil, že bude dnes tolik potřeba pro realizaci eventů při omezeních, která nám svět přinesl. 

NATÁČENÍ REKLAMNÍ KAMPANĚ SPOLEČNOSTI T-MOBILE

Hybridní event v pěti zemích současně

Agentura Saachi and Saachi dostala nelehký úkol - komunikovat sdělení „T-Mobile umožní uživatelům celého světa sdílet své zážitky“. Agentura přišla s velmi nápaditým řešením realizace. A to pomocí nové „šokující“ technologie, která dokáže přenést koncert slavného umělce do několika zemí najednou.

HYBRID v O2 universu

Od loňského podzimu se v O2 Universu konaly do současnosti pouze online eventy. To jsme prolomili letošním HYBRIDem, který tentokrát nesl podtitul „Připravte se na návrat eventů“. V loňském roce totiž zřejmě neexistovala firma, které by se covidová situace aspoň z části nedotkla. Spousta z nich vzdala jakékoliv plánování do budoucna a musela se zaměřit na bleskové změny, které napříč obory ovlivňovaly více či méně všechna odvětví.

Virtuální event pro dva státy

Přechod z živých akcí, které běžně navštíví spousta lidí, moderátoři jsou zvyklí na interakce či okamžitou zpětnou vazbu, je často plný nejistoty a pochybností. My však rádi klientům ukazujeme, že se tyto podmínky dají zachovat a přetavit také do virtuálních eventů. Takový event se dá dokonce vysílat i na dvě místa současně!

AV Alliance Showcase

Protože je důležité zůstávat v kontaktu a přinášet firmám i klientům stále nová řešení, zorganizovali jsme event AVA Showcase. Ten běžně probíhá pro firmy z celého světa v živém modelu, v této době jsme ale zvolili vzdálené připojování, a tak toto celosvětové setkání proběhlo ve virtuálním prostředí.

Původní verze této hybridní akce se nakonec překlopila spíše do online prostředí. Během vysílání se uskutečnily dvě části panelové diskuse, které vedl moderátor z londýnského studia. Jeden z účastníků se nacházel přímo ve studiu, ostatní byli připojeni vzdáleně. Eventu se zúčastnily firmy z Polska, Česka, zmíněné Velké Británie a dalších zemí.

AV MEDIA EVENTS

AV MEDIA EVENTS je leader na českém trhu v oblasti pronájmu a obsluhy audiovizuální/IT techniky.

Již 20 let nabízí nejmodernější technologie a drží krok s mezinárodním trhem. Provedeme vás od designu a plánu akce, až po její realizaci. Naši obchodní a projektoví manažeři jsou připraveni připravit akci na míru, ať už jde o firemní setkání, gala, výstavu, konferenci, kongres, sportovní akci, koncert nebo celý festival.