HYBRIDNÍ EVENTY
Proč je zařadit
do eventové strategie?
Rok 2020 byl pro eventový průmysl velkou ránou. Živé eventy, které byly plánované měsíce dopředu, byly postupně (i vícekrát) přesouvány, nebo úplně zrušeny. Bylo nutné se rychle adaptovat na řešení, které nám pandemie umožnila. Tak vznikl boom online eventů. Ty přináší spoustu benefitů, které nemohou offline eventy zajistit, a proto zde přichází eventy hybridní, které spojují to nejlepší z obou.
Uspořádejte event, kterým oslovíte jak účastníky v sále, tak i ty,
kteří sedí na druhé straně zeměkoule.
CO JE TO HYBRIDNÍ EVENT?
Jsou situace, kdy je možné akce uspořádat pouze virtuálně, jako nám to ukázal rok 2020. Roky předtím nám ale potvrdily, že živé akce mají možnosti a výhody, které nelze plně nahradit distanční formou.
Hybridní event v sobě spojuje obě varianty - živý i online event.
Část publika sedí přímo na místě eventu a část je online – ať už u sebe doma, v kanceláři se svým týmem nebo v jiné venue s dalšími účastníky akce. Díky hybridnímu formátu akce dopojíte na akci vzdálené účastníky i řečníky, kteří by nemohli jinak dorazit. Tento formát se nyní stává důležitou součástí eventové strategie nejen u nás, ale i ve světě.
Podívejte se, jak probíhá hybridní konference!
HYBRIDNÍ EVENT HILTON SHOWCASE 2021
HYBRID V O2 UNIVERSUM 2021
Formáty hybridních eventů
Je několik možností, jak zorganizovat hybridní event. Nemusí to být vždy stream živého eventu k jednomu vzdálenému divákovi. Stream je možný i z jednoho hlavního místa ke vzdálené skupině účastníků, kteří jsou fyzicky na jednom místě a společně akci sledují. Poskytujeme dva typy živého přenosu.
Jednosměrný (skupina nemůže komunikovat s eventem) nebo obousměrný (skupina může komunikovat s eventem).
Výhodou je, že si hybridní event můžete nakombinovat v mnoha směrech. Do studia hlavního eventu připojíme i několik vzdálených skupin, nebo jednotlivce. Objevte s námi všechny triky pro dosažení nejlepšího zážitku z hybridního eventu.
Jaké možnosti vám
hybridní eventy nabízí?
Hybridní eventy
Interní
Požadavky kladené na interní komunikaci bývají velmi pestré.
Jak využít formát hybridního eventu ve vaší firmě?
- - Vzdělávejte sebe i své zaměstnance hybridně
- Uspořádejte týmovou poradu bez hranic
- Zorganizujte motivační setkání
- Sdělte kolegům, jak si vaše firma vedla hybridním výročním setkáním
- Připravte valnou hromadu
Pro mnoho nadnárodních korporací je organizačně náročné shromáždit všechny potřebné účastníky takových setkání na jednom místě.
To je nyní minulostí. Díky hybridnímu formátu můžete snadno překonat vzdálenosti i obavy z bezpečnosti. Snižte náklady i uhlíkovou stopu vytvořenou opakovaným cestováním, a přitom efektivně komunikujte vše potřebné.
Vyberte venue (tzv. hub), kde se bude hlavní event pořádat a připojte k němu další účastníky – skupinové z poboček či jiných venue, nebo i ty individuální, klidně i z pohodlí domova.
Hybridní eventy
Externí
Externí eventy jsou ty, které se pořádají hlavně za účelem prodeje, reklamy, uvedení nového výrobku na trh apod. Díky hybridnímu formátu přitáhnete pozornost většího publika a získáte více potenciálních klientů.
Který ze základních typů hybridních eventů využijete vy?
- Konference a kongresy
- Veletrhy a výstavy
- Product launch
- Předávání ocenění
- Galavečery
- Talkshow
Online nemusíte připojit jen účastníky, ale i řečníky, kteří by jinak nemohli dorazit. Dostanete tak na stage i opravdové hvězdy, které se nebudou muset ani hnout ze své kanceláře.
Výhody hybridu
Rozšíření
publika
Nejen kvůli pandemii, ale i za běžného života si nejsme jistí, jestli konference stojí za to, abychom za ní cestovali do jiné země / města a věnovali jí tak čas i peníze. To platí jak pro účastníky, tak pro řečníky. Během pandemie nám v účasti brání i cestovní restrikce.
Navíc lze předpokládat, že spoustu lidí bude stále nějakou dobu upřednostňovat online setkávání. Zároveň ale nebudou chtít přijít o obsah konference. Otevřete se novým možnostem, rozšiřte vaše publikum a nabídněte váš obsah napříč kontinenty!
Výhody hybridu
Ekologie
a menší náklady
Mnozí potenciální účastníci akcí stále více přemýšlejí nad tím, zda je cestování v souladu s jejich ekologickým cítěním či zda jsou celkový čas a náklady spojené s účastí na nějaké akci úměrné přínosu. Umožněte účast i takovýmto návštěvníkům!
Možnost vzdálené účasti také rozšiřuje okruh potenciálních řečníků či účastíků panelových diskusí. Pro pořadatele to může přinést i úsporu nákladů spojených s účastí vystupujícího.
Výhody hybridu
Příležitost pro sponzory
Díky širšímu publiku je hybridní event zajímavou příležitostí pro sponzory, a to hlavně za podmínek, že se budou moct prezentovat živě i online. Ve virtuální části lze nabídnout interaktivní stánky nebo celou virtuální výstavu.
Samozřejmostí jsou zajímavá prostředí, měřitelná data a interakce s publikem. Jako pořadatel můžete pak rozšířit spektrum vašich sponzorů – mohou být vidět pouze na místě, pouze online, nebo v obou případech.
Eventová platforma oneAVstream
Váš event na jednom místě – přehledně a jednoduše!
Výhody hybridu
Využijte Vaši akci
i po livestreamu
Použijte záznam z akce či sestřih i po samotné akci! Využijte tuto jedinečnou možnost, kterou nabízí online a nabídněte publiku videoobsah, dokumenty či další materiály, které po akci účastníci uvítají.
Zasáhnete tak širší publikum, které se akce nemohlo zrovna zúčastnit a zároveň tyto záznamy můžete využít pro další marketingové účely, třeba jako promo pro další event. Touto formou můžete udržet interakci s účastníky i dlouho po akci.
Výhody hybridu
Měřitelná real-time data
Zajímá vás, co přesně publikum nejvíce na konferenci zaujalo? Jak dlouho vydrželi u vašich přednášek? Kolik jich navštívilo váš stánek? Který řečník byl nejzajímavější? Co jim event přinesl? Budou chtít přijít i další ročník?
To jsou jen základní data, která můžete díky hybridnímu formátu získat a vyhodnocovat.
Výhody hybridu
Bezpečnost
Bezpečnost hraje dnes na eventech hlavní roli, a to nejen v období pandemie. Nejde jen o fyzickou bezpečnost a zdraví účastníků. Společnosti i veřejná správa potřebují zaručit bezpečný a někdy i privátní stream, který musí splňovat určitá kritéria. I na takové požadavky jsme technologicky připraveni!
Pročtěte si, jak dodržujeme ANTICOVID bezpečnostní pravidla.
Výhody hybridu
Networking
a zpětná vazba
Díky propojení s eventovou platformou, která nabízí při online setkání široké možnosti, lze interagovat s publikem a zjišťovat zpětnou vazbu už během samotného eventu. Spusťte hlasování, přijímejte dotazy, rozdělte účastníky do breakout roomů pro efektivnější networking. Můžete využít velmi účinných nástrojů pro zvýšení a udržení pozornosti u obrazovek.
AV MEDIA EVENTS je leader na českém trhu v oblasti pronájmu a obsluhy audiovizuální/IT techniky.
Již 20 let nabízí nejmodernější technologie a drží krok s mezinárodním trhem. Provedeme vás od designu a plánu akce, až po její realizaci. Naši obchodní a projektoví manažeři jsou připraveni připravit akci na míru, ať už jde o firemní setkání, gala, výstavu, konferenci, kongres, sportovní akci, koncert nebo celý festival.